دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص برنامه‌های رمضانی صداوسیما منتشر شد.
کد خبر: ۶۷۱۰
۱۵:۳۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
به گزارش جویاخبر، دومین نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در خصوص برنامه‌های رمضانی صداوسیما منتشر شد

حدود ۸۲ درصد بیننده برنامه‌های سیما بودند.

سریال‌های احضار شبکه یک و یاور شبکه سه به ترتیب با ۴۹.۷ و ۴۹.۳ درصد مخاطب و رضایت ۶۸.۹ و ۸۱.۳ درصد در حد زیاد در رتبه‌های اول و دوم سریال‌های رمضانی قرار گرفتند.

فصل چهارم «بچه مهندس» از شبکه دو سیما با ۴۳.۱ درصد مخاطب و رضایت ۷۴.۸ درصد در حد زیاد در جایگاه سوم قرار گرفت.

برنامه‌های «زندگی پس از زندگی» از شبکه چهار سیما با ۲۶.۲ درصد مخاطب و کسب رضایت ۹۳.۱ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با ۲۴.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۷۸.۷ درصدی و «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۱۹.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت ۸۰ درصدی، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های افطار شدند.

ماه خدا از شبکه یک سیما با ۱۵.۳ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۹۱ درصد در حد زیاد در صدر برنامه‌های سحر سیما قرار گرفت.

 «ماه من» از شبکه سه سیما با ۱۱.۵ درصد مخاطب و رضایت ۹۴.۳ درصد در حد زیاد در رتبه دوم برنامه‌های سحر تلویزیون قرار گرفت.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

این خبر را به اشتراک بگذارید:

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: